vineri, 13 martie 2009

Ceainăria Cotroceni

Şerbet.
Da.
De când, de când n-ai mai mâncat şerbet? Cu linguriţa şi cu apă?
În Cotroceni au :) Şi o sută de ceaiuri.

Uşurel pe strada Gheorghe Marinescu, aia de la academie către Grădina Botanică, pe un gard de piatră scrie, aşa, foarte discret Ceainăria Cotroceni. Curte plină de fiare, uşă veche, murdară, scări înguste. După o uşă de lemn cu geam te cuprinde, aşa, ceaiul. Te cocoţi pe scara de lemn. Sus, perne. Pe masă o carte cu toate felurile de ceaiuri. Prăjiturele ieftine, un plus. Şerbet (ei, puţin cam moale dar e ŞERBET). Muzica perfectă, alternativ soft rock.

Şi aşa, acolo, sus, lângă un Christmas Tea în februarie, am mâncat din nou şerbet. Dulce. De portocale.
"Unde eşti copilărie cu şerbetul tău cu tot?"

3 comentarii:

  1. Ştii, nu am putut niciodată să scriu pe blog. Făcut în primavara anului 2007 a stat neatins de-a lungul timpului, rar updatat într-un moment de melancolie sau mai ştiu eu ce. N-am putut niciodată să scriu pt mine. Intotdeauna mi s-a parut ciudat să scriu în gol. Cum puteam sa obţin raspunsuri la intrebarile puse, cum puteam să aud alte opinii când nimeni nu citea (chiar daca citea, cine raspundea?)? Cunosti doar foamea mea de conversatie. Nu-mi exprim opinii fără să aştept replici. [Nu pot si n-am putut niciodata sa tin un jurnal, probabil din acelasi motiv. Am avut totusi o perioada in care am impartasit un jurnal cu Eve. Il numeam "Jurnalul surorilor de lacat" (am muncit ceva sa il facem privat:)) ). El imi oferea replicile asteptate.]

    Mi-e greu sa imi inchipui cum reusesti sa scrii aici, insa ma bucur, caci oferi oamenilor gandurile tale intr-un limbaj placut si ii provoci la a privi lucrurile dintr-o anumita perspectiva, din aceea a unui suflet bun.

    Poate acum ca te stiu aici voi incerca sa scriu. :)

    A ta,
    Adriana.

    RăspundețiȘtergere
  2. locul ăsta este prea tare pentru a i se face reclamă.

    acolo au fost singurele dăţi când m-am simţit scoasă din Timp.

    îmi pare rău că deja a început să fie plin şi e aproape imposibil să găseşti o masă seara fără rezervare. dar când te enervezi că n-ai găsit masă, tragi o fugă până în grădina botanică şi te calmezi. (:

    RăspundețiȘtergere
  3. unde gasesc lampa ca la cotroceni cu fitil pe baza de ulei???

    RăspundețiȘtergere